Vi blir allt färre och färre inom hundfamiljen! ♥


Hej alla fredagsläsare! ♥

Vi blir bara färre och färre här i familjen. 2 valpar åkte till ett nytt hem igår, tur att man vet vilka båda är och att man kan komma när som helst och hälsa på! 

Och nu idag.. så ska den brun/vita bli hämtad FAST bara över helgen, så vi ska få tillbaka han på söndag. och varför? jo, dom vill ha han nu, fast dom egentligen ska hämta han senare. vänja han lite innan är alltid bra.

Så det blir bara chica&bella här hemma som får sprida energin, mina sötnosar! ♥

Btw, håller fortfarande på att pluggar. författarbrev hit och dit. JAG SKA F*N FIXA DE BETYGET JAG VILL HA, JAG SKA!!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0