Uppdaterar från skolan i mobilen!

Läxorna försvinner allt mer och mer nu, riktigt skönt! man känner hur allt de roliga börjar närma sig. sommarlov, klassresa till skara, spex och cabaré. Inga nationella kvar heller, vilket jag har berättat i något tidigare inlägg! Vet inte om jag uppdaterar så mycket mer idag, för ska kanske umgås med mimmi och sen lira lite fotboll med lite folk. uppdaterar hur allt blev senare ikväll! Ha en toppen dag! och en tråkig sak.. en av valparna flyttar imorgon, den som har stått oss alla närmst. vi har hjälpt han eftersom han va så liten när han kom ut, så visst.. de känns lite jobbigt! kommer sakna min plutt, men jag får när som helst komma och hälsa på honom, snälla köpare som man har!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0