Umgåtts med min fina vän mimmi hela dagen! ♥

En härlig sommarbild på mig och min ängel, mimmi! ♥

Jättedålig uppdatering idag, men har umgåtts med mimmi ute hela dagen idag. tog hand om småttingarna när jag kom hem, och umgicks med mimmi samtidigt. vi fick dom tillslut att somna, och då tog vi fram allt gott, ostbågar, colan, och mina goda persika halvor (torkad frukt).
Riktig mysigt att sitta och snacka med lite gott i solen! vi passade även på att sola lite, så båda tog på sig bikini och bara njöt av det underbara vädret som erbjöds idag!

Har tagit hand om sötnosarna tills nu. pappa kom nyss hem, så ger över dom till han, måste verkligen plugga på matten som vi har imorgon. nationella imorgon, hoppas det går bra iallafall! 

Ska kika på matten nu, och kolla facebook lite..
Big brother ikväll, inte missa inte missa!
jag sa till dig precis efter att jag åkte hem till min kompis fort som fan för hon bråka med sina föräldrar! därför va jag där, och då sa jag också att jag inte va själv, men du hann sätta på webben innan, så jaa, jag har inte direkt ljugit om nå
så jaa..
så ja, vad är problemet?



Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0