Tisdag.


Hello sunshines! ♥

Hoppas ni har haft en toppen dag, vare sig det har vart i skolan/jobbet eller hemma.
Har haft en ganska tröttsam dag, eftersom lektionerna som är kvar är det knappt nå värd att gå till, men det gör jag i vilket fall! 

Inga läxor, ledig imorgon vilket innebär stockholm för mig och jonna och sen våra mammor.
Dessutom en powerwalk med bella lite senare, och kanske möta upp mimmi innan det?
Vi får se helt enkelt. går upp tidigt imorgon eftersom tåget går, och sen att vi ska komma dit till stan öppnar. jag är så jäkla shoppingsugen så jag nästan spricker!! har en hel del som behövs!
Videoblogg kommer komma, så mer info där! have a nice day! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0