SÖNDAG.

Inte lika bra väder idag som igår,  men men..

Hej förresten! sov hemma hos jonna igår tillsammans med mimmi också. vi hade det supermysigt, snackade om allt mellan himmel och jord, och ja, en riktigt lyckad kväll helt enkelt! ♥

Tusen tack tjejer, jag älskar er! 

Åkte hem runt 11 för att ta hand om valparna. det är inte alls något man vill, eftersom jag för riktigt trött när cykeln rullade hemåt. men när jag väl kom hem, så satt jag och gosade en stund med dom innan det var dags att ta ut dom. mina sötnosar!

Snart är det dags för 2 av dom att flytta, på torsdag & lördag. inge kul alls, men tur att man känner båda ägarna som ska ha dom, så man kan komma och hälsa på. aldrig att jag släpper dom helt! 

Dagens planer idag: springa en runda, städa rummet (bamse's bur också HELST), plugga spanska och ha ett mini-spa som jag alltid försöker klämma in på söndagar. den dagen man brukar unna sig själv, innan en hel vecka kommer igen med skola. det bästa är att det faktiskt är lungt nu, utom att jag har 2 redovisningar i engelska och spanska och sen spanska glosor. no more!

Dags att röra på mig, ta hand om valparna och laga mat!
Ha en toppen dag, uppdaterar mera senare från andra datan som är liite snabbare än denna. sitter nämligen vid bärbara som jag inte har gjort på länge, men passade på nu och kolla hur länge jag orkade med den. hittils går det bra..

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Ja, vad hände? <3

Vi måste hitta på nåt senast på sommarlovet iaf!

2011-05-15 @ 14:07:25
URL: http://emeliecarlss.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0