Sista engelska lektionen..

Fråga inte varför just denna bild, men engelska som engelska!

Tänkte berätta lite kort vad jag menar med texten ovanför. vi fick ta med oss fika till engelskan idag, och dessutom skulle vi få reda på betyget som kommer stå på betygspappret nu i sommar. och självklart, min C-grupp, alltid lika bäst klara sig. dom som hade mittemellan hade gått och höjt sig till ett G, VG eller MVG. så himla bra, och jag var mer än stolt över precis ALLA! jag var väldigt nära i vintras att få ett IG i engelska eftersom jag har väldigt svårt för läs och hörförståelse som man måste ha G i för att få G i betyg. men med all slit, så gav det resultat!! har nog aldrig vart så glad för ett G, men nu är jag fasen det!!
Och det var också sista engelska lektionen idag med anne. 3 hela år med henne, och denna var sista! det känns helt overkligt.. våran framtid startar snart!
Dags för att läsa om buddhismen IGEN. kör med lite pauser så nått sjunker in iallafall! 
Ha en toppen dag! skippar träningen idag, och pluggar stenhårt istället!!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0