Mimmi! ♥

Hej allihopa!

Har haft en riktigt bra dag, och har fått saker&ting gjorda, vilket är hur skönt som helst!
Somnade i solen ett tag, så nu bräns det rejält i ansiktet, fast vad gör de? 

Har dragit igång en tvätt och hängt upp den, städat rummet (dammat&dammsugit), städat kaninens bur, gått på en promenad och det som är kvar är duschningen!
Hann ta en god glass med mamma också när vi var på promenad med chica och bella.

Mimmi kom förbi en stund nu efter att hon hade dragit hem för att plugga, min duktiga tjej! ♥

Så jag ska slänga i mig lite mat och sen dra vidare hem till henne. vi får se hur kvällen slutar!

Btw..på somrarna tappar jag mataptiten väldigt mycket för att det är varmt osv..
- Känner ni igen er?



Love you!! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0