Matte nationella imorgon..

Nationella i matte imorgon, åh..

Hej förresten! har inte bloggat så mycket under dagarna eftersom skolan är igång hela tiden, och förhör, nationella, prov, ja allt man kan tänka sig är hela tiden. jo för sig, nu börjar det lugna sig, men jag har haft hur mycket som helst vissa gånger, inge kul alls!

Iallafall, umgicks med jonna & mimmi efter skolan en stund, och nu har jag pluggat matte. Tog en break! elin undrar också om jag vill komma och umgås med henne ett tag, vi får se om jag orkar! jag måste verkligen ta tag i matten.. livet är inte alltid rättvist!
Ner och äta nu, mamma har lagat iordning något smaskigt som doftar riktigt gott!
Ha en forsatt bra dag/kväll! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0