Lite bilder från dagen med mina änglar ♥

Bilder från dagen, som spenderades med mina fina tjejer, mimmi & jonna! ♥

Hej allihopa!

ÄNTLIGEN klar med orienteringen, och som jag också skrev så var det den sista. känslan alltså, för en liten orientering. jag var med på alla lektioner, vilket jag inte trodde när jag såg att orientering var dom närmsta veckorna, men jag klarade det! 
Följde med mimmi hem igen efter gympan, och lite senare mötte vi upp våran andra halva, jonna. vi drog till lidl som vi alltid brukar, och köpte med oss lite gott. vi cyklade vidare efter, och satt oss vid vattnet. supermysigt att bara snacka av sig med dom som alltid förstår mig!

Vi mötte sen upp robin och fredrik för att spela lite fotboll, och sen drog vi alla åt varsitt håll..
Så ska kila neråt till duschen nu, och sen krypa ner med en god risifrutti, uppdaterar mera imorgon!

Morgondagens planer: powerwalka med jonna närmare kvällen, snacka lite skit och bara va!



Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0