Helt slut!

Har tagit hand om dessa två plus dom andra två sötnosarna!
Det tar verkligen på krafterna, dom är som små bebisar, måste ut konstant, och busa av sig.. nu ÄNTLIGEN sover dom för tredje eller säkert fjärde gången för idag, och saken är ännu bättre när mamma snart är påväg hem. då blir dom hennes, haha! 

Glömde helt av matten idag, så jag får ta tag i den nu när dom ligger och sover. ska kika på big brother om en timme, så det passar perfekt!

Jonna och mimmi svängde förbi här en stund, dom var verkligen räddarna i nöden. jag behövde dom också, så det var skönt att dom kom hit en stund eftersom man ungefär är helt låst är hemma med hundarna. tänkte köra barre nu på kvällen, men det sket sig eftersom jag måste ta hand om valparna, så är det!
Snart försvinner två av mina sötnosar, på fredag.. åh!

Tror jag ska ha på mig shorts imorgon eftersom det var en rejäl hetta idag. sommarvärmen är verkligen här! nu fläktar det skönt här inne när fönstret står på glänt, underbart!
Nu är det bara sommarlov som saknas, annars är allt helt PERFEKT! ♥
Imorgon blir det att ligga i solen tills den går neråt. imorgon ska det bli en snygg bränna, och jag hoppas jag orkar vända mig eftersom jag aldrig orkar sola baksidan. ändring på det va? 

Som alltid..ha en toppen kväll!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0