Fredag..fast ne lördag!

Hej alla blogg.se läsare!
Som dom flesta vet, så har jag flyttat till devote nu efter mycket krångel här..
Kan bli att jag saknar blogg för mycket, men i nuläget ska jag försöka lära mig de mesta på devote.
Statistiken krånglade här, och det är väll endå inte kul eftersom man vill se hur många som läser varje dag?

Så klicka HÄÄÄÄÄÄÄR!
Ha en toppen kväll/natt! sover hos mimmi också, så min fredag kunde inte bli så mycket bättre! ♥
Har bakat med elin, kladdmuffns med smet på, åkt och kikat på lite klasskompisar till mig och elin när dom har repat i sin replokal, riktigt duktiga! och sen köpt lite godis till kvällen, myspys!!



Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0