Fredag!!

Hemma igen efter en supermysig dag med johanna, även om det inte blev så länge så var det alltid något!

Vi gjorde en god milkshake och drack varm oboy med marshmallows & choklad i. hur gott som helst, rekommenderas verkligen! 
Kanske inte låter som att det är en god blandning med varm oboy och milkshake, men det var det verkligen!

Ska plugga lite innan jag tar kväll också. ska försöka fixa mina naglar som inte alls är så fina just nu. nagellacket försvinner mer och mer, och det behövs filas ner också, så jag sätter igång med det senare ikväll!

Får bli någon enkel färg, eftersom jag inte kan det så himla bra. jag väntar på att johanna ska komma på något riktigt bra, hon fick endå en "tanke-läxa" av mig!

Men ni får ha en riktigt bra fredag! jag spenderar min fredag hemma. det var ett tag sen nu, så någon gång är endå väldigt skönt! ♥

Tänkte springa en runda senare, men jag har blivit förskyld under natten, och det håller fortfarande i sig, så ja, jag är nog förskyld! och jag som ska träna intervaller med elin imorgon. jag hoppas det fixar sig endå, jag vill och SKA träna!



Jag saknar tessan! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0