Efter en härlig kväll med lite folk, så är det dags för big brother nominering.

Back again!

Har kommit hem för ett tag sen, så slängde in mig i duschen direkt. raka benen, och hårinpackning. känner mig jäkligt mycket fräschare! ♥

När mimmi var här, så käkade jag snabbt innan hon skulle dra hemåt för att käka. vi drog sen vidare till ica för att handla lite gott. vi drog sen vidare till båtbryggan där jacob, philip och emil satt. vi gjorde helt enkelt sällskap med dom, vilket var superhärligt! 

Ska snart krypa ner i soffan eftersom det är big brother. nominering idag mellan..christian och gurkan, vi får se hur det går. det jag tror är att gurkan faktiskt åker idag. känns som att christian har fler på sin sida, även om alla älskar det gurkan gör..eller det mesta!

Uppdaterar i någon paus som är längre än dom andra. ha en toppen kväll!
Uppdatering om allt, tar jag sen! lite smått stressad eftersom det börjar snart..
Vem åker hem, och vem stannar kvar? 

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0