Bamse, 6 år idag! ♥

En dålig bild, men som får duga för idag!

För er som vill veta, så fyller min söta kanin år idag, hela 6 år! ♥

Inte så intressant, men jag skriver det mesta här i bloggen, så varför inte slänga in ett grattis också till honom, även fast han inte ser de?
Har nu på morgonen/förmiddagen städat bamse's bur och busat en hel del med hundvalparna, så himla söta! kommer verkligen sakna allihopa sen när dom flyttar, en ska vi behålla, tur de! 

Ska ta tag i mitt rum senare, men nu ska jag byta om till bikini och pressa en stund i solen, skönt!
Tankarna behövs rensas, så jag tar med lite musik ut också!

Ha en toppen dag, slänger in en videoblogg senare.. jag har INTE glömt! 

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0