varför jag inte har bloggat sen igår?

(dom 2 första bilderna är från aros fortet, och den andra är en liten del av deras film)

Hej alla bloggläsare!

Uppdateringen var senast igår, och idag kom den rätt sent.. anledningen är att jag, elin och johanna har umgåtts.
Igår runt 12, eller vad klockan var, så blev jag upphämtad av johannas pappa och johanna var självklart också med. sen drog vi vidare till västerås efter en sväng förbi sura. vi hämtade upp elin och sen drog vi till aros fortet och spenderade dagen där. vi var klara runt halv 5, och drog senare hem till elin. jag fick till uppgift att spela in dom när dom dansa, och det blev skitbra!

Sen kollade vi på melodifestivalen, som dom flesta gjorde kanske? 
Vaknade upp hos elin, och senare drog jag hem, skjutsade hem johanna på samma gång. och en stund efter mötte jag jonna. vi var hemma hos mig, och hade vårat tjejsnack! jätteskönt att bara kunna snacka av sig, I love it! ♥

Nu.. ska ta tag i no:n lite, och sen spanskan.. ska också fylla upp ett varmt bad, och bara njuta. orkar inte med skolan imorgon! snälla, en vecka till?

Ska inte dra ut på det här inlägget något mer, men nu vet ni vad jag har gjort både igår och idag.
Ha en toppen söndag, och kom ihåg.. SOLSIDAN IDAG! 

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0