uppdaterar från skolan! har avklarat 2 prov idag!



Mina brudar! ♥

Sitter i skolan nu. vi har fått en vikarie som ger oss det vi är klara med, bra?
So what, stannar kvar i skolan en timme extra efter en lång idag tack vare att det är engelska extrahjälpen. så blir klar runt 5 idag, segt men skönt på något sätt!

Har också gjort dom 2 proven, matte-diagnos och spanska-provet. känns riktigt bra. så nu kan jag slappna av igen, eller nej.. musik-prov på måndag *suck*

Ha en toppen dag, kanske uppdaterar med en videoblogg när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: michaela

Jo det är bra med mig :) själv då?

2011-03-30 @ 19:06:20
URL: http://michaelanygard.bloggplatsen.se

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0