torsdagen spenderades med några kompisar!

Jag saknar sommaren så mycket, därför väljer jag denna bild till just detta inlägg, även om jag inte kommer skriva så mycket om värmen osv.. men so what!

Hej alla läsare! hoppas ni har haft en lika bra dag som mig! ♥
Det var skola som vanligt idag, men efter skolan så drog jag & elin hem till johanna. emma kom en stund efter. vi var där ett tag, för att senare möta upp krull, hans tjej linda och alex vid pizzan. vi käkade där, och hade allmänt kul. beställde in en kebab barnpizza, och fan så gott den satt! men känner att den måste bort snart, eftersom jag lyckades trycka i mig godis efter. vi hyrde film efteråt och handlade godis till en mysig kväll tillsammans!♥
Jag kommer inte ihåg vad filmen hette, men så fort jag får veta det, så ska ni få se den. riktigt bra, men läskig vid vissa tillfällen! 

Big brother nu, så bloggar mer imorgon, kanske mobilbloggar i skolan?
På med myskläderna och en liiiten skål med chips. kan inte motstå det pappa svängde förbi och köpte, så, så blir det!

Ha en forsatt trevlig helg! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0