tessan-dag! ♥

Slänger in en gammal bild på mig & tessan sen malmö i somras.

Hej allihopa!♥
Tessan drog för ett tag sen efter att vi har spenderat eftermiddagen/kvällen tillsammans. super mysigt! bara pratade, och hon hjälpte mig dessutom med NO:n som vi har nationella i imorgon, yihaa!
Känner att jag har koll på det mesta, vilket är skönt! annars hade jag aldrig setat här, utan vart fastklistrad med böckerna.
Har inte så mycket mer att skriva just nu, utan det blir en väldigt "bad uppdate" idag..
Ni fick ju endå några inlägg igår, jag hoppas det endå var bra för att vara mig, right?

Big brother ikväll också, och en sak jag INTE förstår och som jag har sett några skrivit på facebook också är att hur kan annie & så kallade "hunken" strula? helt sinnesjukt, trodde man aldrig. men allt kan hända, så vi får se vad detta avsnitt idag har att bjuda på, suprise! ♥

Så länge.. Ha en toppen kväll, och ALLA 9:or, lycka till imorgon! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0