tanken med alla klänningar..♥

Tanken med dom 3 klänningarna jag har lagt ut hittils, är att ni ska få se det jag tänker runt på om jag ska klicka hem och ha till skolavslutningen. jag vet inte om jag ska ge stockholm en chans att försöka hitta där, eller om jag ska klicka hem från nelly.com, ellos eller något liknande..

Det jag behöver till sommaren är:
* Jeansshorts och några snygga linnen!
* Bikini
* 2 klänningar (en till skolavslutningen och en till supén)
* Sommarskor
* Smycken

Det är sånt jag är i behov till sommaren och som måste fyllas på i garderoben. det konstiga och kanske roliga är att jag aldrig har ägt ett par jeansshorts. vissa kanske tänker: what? medans andra känner igen sig i samma sits. jag har faktiskt tyckt att dom jag har hittat har vart för dyra, och förut fick jag inte heller hela mitt barnbidrag, så det kan vara därför också.. men nu ska jag fasen hitta ett par snygga som passar till sommarbruna ben!
Har nyss kollat på big brother där Roza åkte ut. både bra och dåligt. bra för att nicky säkerligen vart väldigt glad, och dåligt för att hon är en typisk big brother-deltagare. lite fjortis/bitchig i beteendet. det gör nästan programmet roligare, håller ni inte med? 

Nej, byta om och krypa ner i sängen.
Godnatt! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0