svar till nellie!

SVAR:

Hej Nellie! ♥
Nej, det gjorde inte ont! klart man var öm efteråt, och känslan PRECIS när man tog, men annars var det lungt. ska du pierca dig i naveln, så var super noga med att göra rent varje dag i början. mitt hål har läkt jättefint nu tack vare att jag tog hand om det som man skulle!
Nej, inte exakt samma sak. i naveln känner du mer, eftersom man använder som en griptång och nål, och inte som ett pistol som man använder till att ta hål i öronen.

Hoppas du fick svar på det du frågade, sköt om dig! 



Kommentarer
Postat av: nelliejanedicksson@fb(y)

Tack emily :D , sjukt nöjd med svaret jag fick

känner en längtan efter att ta ett hål nu, pusshej <3

2011-03-30 @ 22:09:43

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0