pluggpluggpluggplugg....

Plugga plugga plugga plugga...

Finns det absolut ingenting annat? tror inte det!
Har pluggat sen imorse, och tagit en paus sen kusinerna kom, & senare elin & johanna. dom hälsade på valparna, och kunde knappt släppa dom! ♥

Har pluggat matte imorse, och gjorde ungefär 30 tal, PÅ MORGONEN!
Sen har jag suttit med spanskan i 3,5 timme. känner mig ganska duktig nu, men fan så trött jag är! känner att jag behöver gå och lägga mig tidigare än vad jag brukar. brukar alltid vara uppe tills big brother slutar, men jag är sjukt trött och dessutom har jag provet direkt på morgonen imorgon..

Aja, det löser sig! ska ta en varm dusch nu 
Uppdaterar KANSKE sen.. annars godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: MAJZANS

sv; ja, mums!

Njr, fy vad tråkigt.. usch det är verkligen superjobbigt att plugga ibland.. I morgon ska jag till skolan, sen fika efteråt kanske. En vanlig dag helt enkelt :) va ska du göra då? :)

2011-03-29 @ 20:41:03
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Sv; Men då ska du se att det verkligen har lönat sig att ha pluggat sådär länge! Lycka till! :)

Japp, jag har ett kemi prov på fredag. Sen har jag ett som väntar lite längre fram. KRAM

2011-03-29 @ 21:33:48
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: Thellan

Sjukt jävla söta valpar! :)

2011-03-31 @ 06:50:25

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0