plugget?

Har inte kommit ifrån datan än, typiskt mig!
Måste ner och fixa träningsväskan och allt annat, kolla så träningen är helt klar för grabbarna osv.. få mat i magen också. opps, plugget försvann visst 

Slänger in ett inlägg-bild som jonna skrev på sin blogg för ett tag sen, how cute? ♥
Var bara tvungen att få upp den här!



Bara det här kan göra ens dag, så söt! ♥


(För er som undrar, så kallas jag för emil av någon konstig anledning. kanske för att det är väldigt likt mitt namn och dessutom min stavning som är: emily. enkelt, bara ta bort y:et, så kör dom helt enkelt på ett killnamn. har tillslut vant mig med det efter alla matcher, träningar osv.. tessan eller någon annan i laget kan helt plötsligt skrika: BRA EMIL, mitt i matchen. man börjar fundera om motståndarlaget tror att jag snart är en kille? so what, haha!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0