paus från pluggandet!

Tar en liten "paus" ifrån pluggandet..

Ska snart ta tag i de igen, och sen dra iväg på träning. dock ska jag inte träna pga min förskylning, tråkigt! får försöka bli frisk snart, hatar snuvan, ont i halsen osv..

Inläggen blir mer och mer tråkiga nu när det är skola.. jag ska bättra mig, men som ni vet, plugg, skola&träning går före..

Ska ner och äta morfars goda mat nu, fan så skönt de är att ha han hemma nu! jag behöver han lika mycket som alla andra. saknar han iprincip hela tiden, haha!

Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: MAJZANS

Ursäkta för sent svar!

sv; Ja usch, ):an är det mycket slit it..

okej, jo förkylning hör ju till vintern men den är rätt så jobbig :(

Jag mår bara bra, är hemma från skolan kände mig lite hängig, men annars är det bra:)

2011-03-08 @ 13:34:24
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0