onsdag!

Det har vart något konstigt med blogg.se så har inte kunnat uppdatera bloggen så bra idag! men nu verkar det fungera, så passar på att slänga in ett inlägg nu!


Jag har alltid börjat med "hej alla läsare" eller något annat som ungefär liknar det. tycker det är sjukt tråkigt att skriva samma saker hela tiden i början och sen forsätta med det man har gjort under dagen.. ska försöka ändra på det, men vet inte vad som ska stå annars!
Jonna drog hem för ett tag sen, så jag tog tag i pluggandet precis efter. det behövdes eftersom jag inte hade pluggat på ett tag för att små kusinerna var här från i förr går till igår och sov över, och sen jonna igår till idag. men det gjorde absolut ingenting. ibland måste man komma ifrån det också!
Idag vaknade vi rätt sent, men så himla skönt att sova ut nu när man kan. men när vi hade ätit en god frukost så drog vi med bussen till samhället, och jag tog en kvart och sola. efter det så drog vi vidare och jag bokade tid för att klippa mig. det behövs en riktigt uppfräschning på håret, vilket jag hoppas det kommer bli nu. testar ett nytt ställe att klippa mig på, så det blir nog endå bra! ni kommer få se resultat före och efter..

Klipper mig på måndag för er som vill veta. så det är endå rätt snart, skönt och bli av med det slitna! har börjat tröttnat rejält på det..

Vi drog efter det till ett mysigt fik och små prata där, köpte en varsin cola också. vi fördröjde tiden, eftersom det var en halvtimme kvar tills bussen skulle gå, och lata som vi är, så väntar vi såklart på bussen. lika bra!

Men det har annars vart riktigt kul igår och idag. det här behövde vi båda, och det var så himla mysigt! bara att sitta och prata av sig om allt ♥
Jag undrar hur det blir på fredag då? när båda mina söta vänner (mimmi & jonna) ska sova kvar här. tjejsnack hela natten lång, right girls? 

Nej, nu ska jag fixa håret lite, står ut åt alla håll. ska passa på att testa min nya platttång. resultat kommer där också, spännande!

Drar senare och kikar på träningen som hålls i västerås. vi tränar med skälby idag, men eftersom jag fortfarande har min förbannade förskylning kvar, så hoppar jag över det och försöker krya på mig till nästa vecka då vi har två matcher jag ska stå på.
Jag & jonna har nog endå hunnit snorat ikapp här hemma, båda är riktigt förskylda! blir så himla trött på skiten, men hoppas det snart är slut på kylan och all förskylning!
Ha en forsatt trevlig dag! ♥



Älskar er!


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0