Måndag!

How cute? 

Skolan är slut för denna dag, och det känns underbart!

Kom hem runt 2 och sen dess har jag gått upp och ner i trappan till valparna. jag är som sagt beroende av dom små, men fan så mysiga dom är! ♥
Den som är på bilden är den minsta av dom 4 valparna som kom ut till världen för 3 dagar sen. han kom också ut sist, och som sagt, är man minst bland 3 andra som är större är det inte så lätt att mosa sig fram för att få mat. därför har hela familjen ett extra öga på honom, eftersom han inte får tillräckligt med näring! men vi ger ersättning och så får han "tutta" så mycket han kan.
Jag har lite små namn till 2 av vovvarna, och det ena är till den som är på bilden och det är jackson. den bruna ska heta bella tror vi. det är inte helt bestämt, men det verkar luta åt det. namnet jackson har jag ingen aning om, men det är vad jag har kallat honom, såå söt!

Lite läxor att göra, så ska kila neråt nu. tar ett x-antal svängningar ner till vovvarna och ser att allt är i sin ordning.
Ha en forsatt trevlig måndag! ♥

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

fin blogg

2011-03-21 @ 22:06:25
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0