Lördag♥

Huuuur söt? 

Som jag har berättat tidigare i ett inlägg är att vi ger ersättning till denna sötnos. (på bilden). den är minst av dom alla, och därför är det inte lika lätt att trycka sig fram bland dom andra 3 och försöka få mat. så för första gången som egentligen var idag, men som jag skötte helt själv idag. så matade jag honom med ersättningen, och det gick bra. jag antar att han är mätt eftersom han sover rätt gott nu!
Dagen idag blir att åka hem till mormor och fira henne lite i förskott. vi får se hur jag gör, om jag stannar hemma eller inte. annars så kommer jonna hit och umgås med mig ♥
Vi behöver vårat "girltalking" igen, haha!

Har precis plockat undan där nere, så jag hoppas en glad mamma kommer hem när hon ser det. ska plugga spanska med tania ikväll (min morfars sambo, som jag har pratat om). vi ska sitta med det ett tag, eftersom jag har spanska prov på onsdag. skönt att ha studiedag på tisdag iallafall, samla krafterna i veckan är inte så dumt endå!

Ha en toppen lördag! solen skiner och jag ska nog snart ut och gå en vända, skönt!
På med brillorna och njuta av vädret, vilken härlig lördag!♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0