lördag: vaknade upp brevid min söta mimmi!

Kolla vad jag hittade på facebook, som min kära pappa hade lagt ut, åh jag saknar dom!♥

God morgon alla lördagströtta läsare. hoppas allt är bra med er, och att ni inte är allt för trötta. solen skiner idag, och jag är superglad. dels för att jag vet att små bebisarna väntar på mig där hemma och sen att jag är hos min fina vän mimmi som man aldrig tröttnar att vara hos. vi har alltid kul tillsammans, oavsett vad vi gör!

Förresten, råkade somna igår efter att vi kollade på en riktigt bra film. den var grym!
Känner nu att det inte var så smart att jag somna, men f*n så trött jag var. det var helt sjukt! mimmi väckte mig ett x-antal gånger och endå vaknade jag inte. känner mig sjukt dum nu, eftersom jag sov en hel timme, innan jag gick upp och fixa mig inför natten. ska försöka ta den tiden idag istället, då vi båda är utvilade och har extra roligt. och ni kanske tänker att det inte var så dumt att jag somna osv.. men jag får skuldskänslor om nästan vad som helst, inte allt, men nästan. helt sjukt, och ibland jäkligt jobbigt, menmen..
Iallafall så ska jag höra med henne sen vad den hette när hon kommer upp, så ska ni få se vilken film det var! 
Nej, nu blir der frukost, och senare blir det att åka hem till kusinerna för att ena har blivit hela 7 år, grattis stumpan! ♥

Uppdaterar mer senare, ha en toppen dag! ♥
-Gå ut och gå en promenad kanske?

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0