Lite nytagna bilder i det härliga vädret!♥

Hej alla bloggläsare! hoppas allt är bra med er ♥

Har tagit lite nytagna men väldigt härliga bilder till bloggen. kände att jag ville få med lite av vädret idag. solen värmer och skiner för fullt utanför fönstret, vilket gör allt jättemysigt!♥

Har umgåtts med tessan & bella sen igår, och sov också kvar vilket ni vet om. jättekul var det, och vi gjorde allt ifrån att äta supergod kvällsmat till att kika på film. och idag så var alla 3 jätteduktiga och satt med läxorna som behövde bli gjorda. så nu kan jag engelska glosorna vi har imorgon, vilket är superskönt! ska bara repetera det en gång till, sen sitter dom! 

Ska kopiera ut något papper till tessan också som hon ville ha med till något hon skulle ha i skolan imorgon, så självklart fixar jag det!
Ska kila neråt nu och kika vad som doftar, morfar står i köket så jag antar att det är något smarrigt. match ikväll mor per-ols, och jag är mer taggad än vanligt! nervositeten är som högst, men det brukar oftast bara ge lite tur, I hope so! 

Ha en toppen dag & ut med er, solen skinerr!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0