jonna & mimmi! ♥

Idag spenderas dagen med dom här två. ska bli jättekul! ♥

Mimmi kommer om nån timme om hon hinner göra det hon skulle innan, och jonna kommer senare ikväll tack vare att hon är i stockholm. och senare på kvällen kommer också släkten, så det blir fullt hus här hemma. men det är alltid lika kul! 

Har nog inte så mycket mer att skriva just nu utan jag uppdaterar väll senare. jag tror jag ska försöka få in en videoblogg om lite saker jag vill prata ur mig om, men vi får se hur det blir med det!

Så länge.. Ha en toppen dag! FREDAGSMYS IDAG! ♥

Tummen ner:
Sista lovsdagen, imorgon går det över till helg, och sen är skolan igång igen.
- Varför bara en vecka? snålt..

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0