ingen rubrik!

Längesen jag slängde in en bild på min söta vovve, så det får bli det idag!
Hej allihopa! uppdateringen är verkligen jättedålig, och jag orkar knappt blogga längre eftersom jag har långa dagar i skolan och plugg på det. men det vet ni ju, så behöver nog inte ta upp det så mycket mer 

Har pluggat spanska i 1,5 timme ungefär idag med min morfars sambo som kan spanska. så bättre hjälp kan man inte få, tror jag skrev det igår med? so what, har gjort det, vilket jag nästan inte förstår hur jag orkar och sen tog jag tag i no:n direkt. duktigt va?

Så tog kväll för ett tag sen med en kopp med varm oboy, och macka! ska gå ner och ta en skål yougurt nu. min hals gör ont också, skit förskylning! jag vill träna, och dessutom har jag match på fredag, lördag och onsdag. jag ska vara med!

Ska byta om till myskläder, och sen krypa ner i soffan och kolla på tv med levande ljus! ♥
Ha en riktigt bra kväll!
Säger godnatt på samma gång; GODNATT!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0