i behov av nya brillor till sommaren 2011! ♥

Jag svarar på alla kommentarer imorgon samt godkänner dom! 

Jag är verkligen i behov till nya solglasögon. har hittat ett par snyggingar nu, men vi får se hur dom sitter när man väl prövar dom. måste därför in till stan så snart som möjligt. så länge så får mina brillor jag hade förra sommaren duga, bara så länge..



Observera! GAMMAL bild.. men det var den enda bilden jag hittade bland alla kort jag hade använt sen tidigare på bloggen.
Ska sova nu, har pluggat spanska i över 2 timmar, så nu orkar mina ögon faktiskt inte vara vakna så länge till.

Glöm inte heller att ställa fram klockan 1 timme innan ni går och lägger er, viktigt! 

Godnatt, och sov så gott! match imorgon i örebro, tagga om på nytt! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0