home sweet home!

Tjenare!

Hemma från skolan nu, och ska snabbt ta tag i läxorna för att senare byta om till träningskläder. ska nämligen iväg tidigare för att träna små grabbarna, så därför får ni dessa 3 inlägg som jag nyligen har slängt upp (räkna med denna också). ska som sagt coacha killarna en timme och sen träna 1,5 timme själv, awesome!

Har inte så mycket att säga än så länge, slänger säkert in något inlägg efter träningen, och om inte, så är jag allt för trött efter träningen. har lite saker som jag behöver träna på, därför tänkte jag ta det idag, så jag är extra laddad inför onsdag då vi möter sura.

Ha en toppen dag så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: frittostostost

vi kommer krossa:**

ses imorn!!;)

2011-03-15 @ 16:49:32

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0