Hemma hos mimmi♥

Kolla vilka godingar, jag är redan otroligt kär! ♥

Hej alla läsare! som jag sa, så har det blivit tillökning idag i familjen. min bebis har fått bebisar, how cute? 

Jag är superglad att allt gick som det skulle, och att både chica och valparna mår bra. det är 4 stycken, 3 hanar och 1 hona. självklart ska vi behålla honan. det är den jag håller på bilden längst upp. när jag väl såg bilden, så insåg jag att jag såg hur sur ut som helst, men det är jag verkligen inte!

Sitter hemma hos mimmi nu, och ska snart iväg till ica för att köpa lite gott till kvällen som vi antagligen ska smaska på så mycket som möjligt! ♥
Nej, nu ska jag äga mimmi i bilspel, så dags att kila! men jag uppdaterar mera senare, med kanske lite bilder på oss? 

Ha en toppen fredag, fredagsmys! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0