Härligt väder man vaknade till..

God morgon! ♥

Vilket j*vla väder man vaknade upp till idag. SNÖ?
Var inte det nyss påväg att försvinna? åh.. jag hade planer för att springa senare mot kvällen, men självklart blir det inte så nu. att ett sånt tråkigt väder kan få en att deppa otroligt, det är fasen sjukt!

Men iallafall, senare kommer johanna & elin och ska hälsa på valparna som dom har längtat till. ska försöka klämma in pluggningen innan och efter, eftersom jag har mina 2 prov imorgon.

Men det var superskönt att vila upp sig idag, även om jag vaknade 10. skönt!

Dags att äta den goda frukosten jag har gjort iordning!
Ha en toppen dag, fast snön vräker ner..

Kanske slå på en film? ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0