God morgon! ♥

God morgon allihopa!
Har båda tjejerna här och vi har nyss ätit en god frukost. nu ska det bytas om och sen spenderas dagen ute. vi kör på en ute-dag! tar med lite varm oboy kanske, och har allmänt kul!
Uppdateringen blir nog bättre ikväll, och då berättar jag också vidare om hur det blir imorgon för min morfar. gud vad jag saknar han! ♥ jag hoppas VERKLIGEN att han kommer!
Ha en toppen dag! ni kanske ska som oss, spendera dagen ute i snön?
Klä er varmt och ha det riktigt skoj! 

Kommentarer
Postat av: Johanna Thelin

Ja hon har snackat om det med mig också och jag tycker att det låter som en toppen idé! Då får vi verkligen en heldag tillsammans med arosfortet på dagen och dans på kvällen samt inspelning och så sova tillsammans. Grymt!

Puss

2011-03-01 @ 13:44:20
Postat av: julia fälling

Sv; Ja det kan man väl säga att vi har! För mycket, menmen

2011-03-01 @ 18:43:52
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0