Fredag!♥

Mina allra största snyggingar! 

Dålig uppdateringen i veckan, i know! men ni vet varför, och skolan går alltid före. det har vart full vecka med matcher, träningar, plugg och skola.. men ska försöka ta igen det nu mot helgen även om jag har olika prov till nästa vecka..

Skolan idag som vanligt, och första lektionen kom ingen lärare. man kunde lika gärna ha tagit en skön låång sovmorgon, men nej, absolut inte! sen var det slöjd och ämnesfördjupning kvar. menningen med ämnesfördjupningen var att vi skulle jobba med ett svenska-projekt, men alla satt vid facebook. skööönt! det är ju endå fredag, haha!
Jonna & Mimmi hängde med efter skolan också, och det var första gången mimmi fick se valparna. hon vart nog lika förälskad som jag & jonna va!

Ska ner och käka morfars goda lasagne. har också kommit hem för en stund sen. har vart och packat kassat på ica med laget, för att samla ihop lite!

Nej, mat nu.. dom ropar för fulla muggar där nere.
Ha en toppen fredag, fredagsmyyyys!♥


Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Om du läste inlägget så kunde du nog se att allt inte var så bra, men i alla fall. Jag är sjuk, så det har väl varit bättre! Men blir bättre :)

2011-03-25 @ 22:58:40
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: MAJZANS

sv; Nej verkligen inte :( Jadå, jag mår superbra! allt bra med dig då? :)

Ja, våren är här.. så himla HÄÄRLIGT!

2011-03-26 @ 12:24:47
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: ttrollis '

det är earth hour ikväll, ska du vara med och delta? :)

2011-03-26 @ 12:29:06
URL: http://ttrollis.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0