fettisdagen med johanna!♥

Hej alla fina läsare!

Idag är det fettisdagen som dom flesta säkert har koll på. jag brukar aldrig göra något speciellt just den dagen, fast den är 1 gång per år, så blir det inget speciellt som tex julafton. det blir alltid att ta en semla hemma som mamma kommer hem med efter jobbet. men idag så slog jag och johanna stort, som hon också skrev på sin blogg. så vi tog en mysig fika, och både före och efter tog vi härliga kort.
Solen sken riktigt skönt idag, vilket gjorde dagen ännu bättre! ♥
Super mysigt att bara prata av sig med en av sina fina vänner, tycker inte ni också det?

De 3 korten som är först, är tagna efter fikat, och sen våra goda semlor på fiket på dom 2 sista korten. super gott verkligen!

När jag kom hem, så åt jag morfars goda mat som man aldrig kan sluta äta. vi har en privat kock här hemma, vilket är riktigt bra enligt mig! nybakade bröd och gnoucci (stavning?). hur gott som helst!

Nu ska jag forsätta kolla på "sofias änglar" som är på. och också ta tag i lite läxor, även om huvudet är proppat med spanska nu, efter en timmes pluggning av morfars sambo som kan flytande spanska. bättre hjälp kan man verkligen inte få! senare blir det big brother också.

Ha en forsatt trevlig kväll, och käka massor med semlor nu kanske? 

Kommentarer
Postat av: johanna

jaja,här snor man bilderna....nerå :D haha,du är bra du gumman!

2011-03-09 @ 21:23:05
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0