en ny dag, fast med morfar!♥

Den här gjorde jag innan sportlovet började, saker som jag behövde göra. och hälften är endå gjorda, vilket känns underbart! sola, CHECK, plugga, CHECK (håller på varje dag ungefär), och bokat tid hos frisören, CHECK! det är bara träna efter att min förskylning har gett sig, och köpa hårfärg och sen bli klippt som var på måndag! ♥ fan vad duktig jag är!

Men dagen idag kommer annars se helt lugn ut.. ska umgås med morfar som kom hit igår kväll, och sen kommer resten av släkten lite senare på dagen!
Idag blir det egengjord lasagne här hemma, mums! eller kan kalla de "morfars lasagne". smaken på hans mat kan absolut ingen slå! inte ens mamma, eller jo mamma har sina goda maträtter, men morfar får till det på ett annat sätt med alla smaker han blandar i!
Nog om matlagning.. ska nog ta en promenad senare. det är super skönt ute, solen skiner utanför och värmer faktiskt! ♥

Ha en toppen dag, och spendera dagen ute idag kanske? 

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Jadu, det kan man ju undra..! Dom vill inte att vi ska få vara borta från den underbara skolan.. Hehe. ;) Jag har spelat innebandy i 5 år!

2011-03-03 @ 16:39:02
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0