barnvakt.. nu jonna!♥

Nu är jag tillbaka efter en härlig dag med kussarna och också spenderat dagen med jonna!♥

Jag har vart barnvakt idag, och det var riktigt mysigt! vi var ute och åkte lite i en backe som är i närheten av mig och sen var vi ute och bara va. vi drog senare hem och värmde oss och sen fixade söta små teckningar till morfar, som jag nu kan uppdatera om att HAN KOMMER IMORGON! jag är så jävla glad! 
Min lycka kan inte alls beskrivas, jag saknar han oerhört! ♥
Jag och jonna ska spendera kvällen tillsammans med popcorn & filmen som jag lånade på bibblan, "tusen gånger starkare". blir supermysigt!
Jonna.. du vet att jag alltid står vid din sida oavsett. jag är så himla glad för din skull, och är så stolt över dig också! de du gjorde va så himla rätt, som jag hela tiden har sagt.. KÖR PÅ! du märker ju nu att det går fin fint, eller hur?  vad du än gör, spelar ingen roll om vad, så kommer jag alltid, och då menar jag ALLTID vara bakom dig! du betyder så oerhört mycket för mig gumman, de vet du! och varför jag skrev såhär just nu var för att jag hade lust, haha! good answer, men iallafall, jag älskar dig och tack för att du finns för mig! ♥

Nu ska jag forsätta snacka lite på skype och sen krypa ner i soffan och kolla på "sofias änglar" med min fina vän jonna! ♥

Ha en toppen kväll allihopa!



Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0