äntligen! ♥♥

Som ni ser så är denna bild väldigt gammal. har ingen aning när den togs, men ett tag sen räcker det väll med att säga?

Hej förresten! (vet inte vad jag ska börja med att skriva)..
Min morfar är äntligen här. vi har små pratat nu på kvällen, samt med hans sambo som också bor här. nu har dom gått till sitt, och vi till vårat. imorgon är det en ny dag som spenderas med han. det ska fyllas på fullt med nybakade pizzor, bröd osv. imorgon får jag bestämma sa han, så det är bara att låta tankarna flöda!  känns som att jag får ligga på latsidan ett tag nu! puuuhh..

Men iallafall, det är skönt att ha dom här efter allt strul hit och dit! är glad att kunna träffa och se han varje dag. sånt behöver jag! jag behöver min morfar lika ofta som jag behöver alla andra, men vad jag hade saknat han. jag ville inte släppa honom när han kom ♥
Ska snart krypa ner i sängen! GODNATT!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Va skönt! Jag hade det förra veckan. :)

Jag tränar innebandy!

2011-03-03 @ 07:21:11
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0