4 bilder på mig, mimmi & pippi!

Har inte hunnit uppdatera så bra om varken gårdagen eller idag, men här kommer det lite sammanfattat iallafall!
Igår så spelade vi match mot rönnby som slutade 2-2. dom har aldrig lyckats vunnit över oss denna serie, och det var sista matchen igår, så därför höll vi det. skitbra spelat tjejer, ni är grymmast! ♥

Jag åkte sen hem och vidare på släktmiddag. hade det supermysigt där, och efter vi hade vart där, så drog jag vidare hem till mimmi, som var där med pippi. (vi kallar henne för pippi för er som undrar, men i själva verket heter hon ellinor). vi hade det supermysigt! ♥

Vaknade upp med dom idag, och drog hem ett tag efter. sitter här nu, och ska ta tag i pluggandet. i mina pluggpauser så kanske jag ska stänka i lite färg i håret, så jag får det fixat, eller?
Aja, det får vi se.. ni får helt enkelt hålla utkik!
Ha en toppen söndag! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0