Tjejkväll med brudarna! ♥

Dom här brudarna hade jag en härlig tjejkväll tillsammans med idag, därför har jag inte uppdaterat så bra, vilket jag kanske inte har gjort dom senaste dagarna heller, men det vet ni ju varför..jag har legat hemma i nästan 2 veckor och vart sjuk!

Som ni såg, så gick jag till skolan idag och klarade av dagen vilket är "stort" för mig, eftersom jag ens orkade med dagen, fast den inte var så lång. så det var väldigt skönt! ♥

Efter skolan så snackade jag, mimmi och elin ihop oss om en mysig tjejkväll samma dag. självklart var jag på, hade endå inget annat för mig, och samma sak med dom andra brudarna (johanna&jennifer). så vi käkade pizza tillsammans och köpte massa gott till kvällen. snackade hur mycket som helst, sånt som vi tjejer behöver ibland! det här var behövligt, på något sätt är det så himla skönt att bara snacka av sig, speciellt med dom som förstår en, vilket dom gör!
Jag och mimmi var kvar till 11, tills pappa kom och hämtade oss, privat taxi haha ;-)
Och nu sitter jag i sängen med laptopen och laptop-bordet och bloggar. slipper sitta vid stationära och blogga. den dampar sönder endå, och sen knappas det för mycket för att pappa's tålamod ska hållas, så lika bra att hålla sig kvar här inne på mitt rum, haha!
Sista inlägget för idag, lovar att det blir bättre närmare mot helgen! ♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

tjejkvällen vart grym!!! ♥



sv: haha jaa, saknar er hela tiden när jag inte träffar er höhö!

we love you to! ♥

2011-01-15 @ 11:21:53
URL: http://mmaard.blogg.se/
Postat av: rosanna

sv: tack jag ska försöka!

Jaha okej, jag fattar inte hur folk orkar hålla på?? :O men jag ska påmina dig ;) <3 älskar dig också<3

2011-01-15 @ 15:51:00
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0