Tankar om gymnasium..


Jag och mamma har suttit och pratat om vilket gymnasium som jag ska gå, det som kanske intresserar mig mest. jag gjorde 2 olika test, och det visade att jag ville ta hand om människor. jag vill ta hand om barn, vet inte exakt vilken "inriktning" med barn, men jobba med barn har jag alltid velat göra, så jag tror att jag skulle göra ett misstag om jag inte valde det.

Så den skolan som verkar bra och som också har omvårdnadsprogrammet är västerås fria. den lockar mig väldigt mycket just nu, så ska på öppet hus på fria om nån vecka, eller 2 veckor och kolla det. för 3 år sen när min syster och mamma var där, så sa dom att de va en väldigt mysig skola. vi får se hur det ser ut nu, hoppas det ser likadant ut, eller iallafall så man skulle kunna trivas där..
Så det är tanken än så länge, vi får se om de ändras eller inte..

Kommentarer
Postat av: sophie

gå inte där pucko! sämsta skolan, har inga lärare!

och dom kanske ska lägga ner de skolan så de är nog ingen idé att du söker ;)

2011-01-19 @ 19:54:16
URL: http://sophiehellstrom.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0