svar på en fråga från malin!

malin e om FRÅGESTUND!:
lite sent att fråga en fråga nu kanske, men skulle vara kul om du svarar endå. -hur många läsare har du ungefär varje dag? :D


SVAR: Hej malin! det är jättekul att du frågar, fast frågestunden är över. din fråga är hur många läsare jag har varje dag ungefär, och kan säga att det är olika. det beror på hur mycket jag uppdaterar, men som lägst har jag runt 15-20 och högst har jag haft mellan 60-70. det är mina unika läsare, men sen har jag som ett litet "rekord" för mig själv, och det är 99 på en dag, lite kul faktiskt att endå kunna nå det!
Hoppas ditt svar dög till din fråga, och funderar du på något mer, det är bara att fråga mig och till er andra också! Ha det bra!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0