SORRY!

Jag är kass på blogga nu när jag går långa dagar i skolan, och kommer hem med allt plugg eller ska på träning direkt, därför har jag knappt bloggat något den här veckan.. dåligt av mig, jag vet!

Jag ser att ni läser min blogg, vilket jag är grymt tacksam för, verkligen TUSEN TACK!

Jag ska ta en "blogg-dag", och bara blogga om allt ;-) låter bra va?
Då kommer videobloggar, bilder, inlägg och vad det nu är mer man kan skriva och lägga in,
tror redan att det blir i helgen, eller inte tror, DET BLIR PÅ LÖRDAG! håll utkik då ;-)

Så länge.. ha det så bra! sitter med so:n och pluggar, eller den ligger framför mig och jag har inte rört den sen jag satt mig här, så dags att ta tag i den. den ska endå in imorgon..
Träning efter, underbart med min träningsvärk..

Har inte ens berättat om matchen vi spelade med damlaget igår, men den slutade 6-6 mot lillån och jag hade inte stått sen i julas tack vare att jag har legat sjuk en längre tid, så det kändes. skakade direkt för att jag inte hade någon ork, not so good!

Kommentarer
Postat av: sophie

carlforsska! eller skulle du gå naturvetenskap eller omvårdnad? :)

2011-01-20 @ 19:32:02
URL: http://sophiehellstrom.blogg.se/
Postat av: |A l i c e|

Allt bra med dej idag? :)

2011-01-21 @ 15:34:55
URL: http://anilden.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0