som alltid, uppdateringen är inte alltid lika bra..

Uppdateringen suger som alla andra dagar, men ni vet varför, därför tänker jag inte ta det igen!

Skolan är i full gång, läxor efter läxor ramlar in och självklart måste det göras. haft 3 matcher den här veckan eller räknar bort en av dom eftersom jag satt som reserv, men jag hängde endå med och sen spelar jag en match imorgon med damerna (som nu är våran egentligen) men fortfarande dam-serie.

Men iallafall, strunt i de! jag åker iväg runt förmiddag imorgon till samlingen så jag har ingen som helst aning när jag kommer hem. är iallafall ledig på måndag, vilket är väldigt skönt ;-) studiedag, HUR UNDERBART ÄR INTE DE?

Umgicks med elin efter skolan, vilket vi har gjort några fredagar nu, alltid lika roligt!
Vi drog hem till mig först och sen åkte ner och solade, hur skönt som helst, dessutom var jag jättenära på att somna, om jag inte gjorde de? vi drog sen vidare hem till henne, och kollade på gamla bilder och videosar, riktigt kul! hahahaha.. åkte iväg och handla massa gott till handbollsmatchen som var senare, spännande match! börjar verkligen gilla handboll på nått sätt, fattar inte hur, men är alltid fastklistrad framför tv:n när det är någon spännande match, och hur spännande kan det inte bli nu då? sverige sverige sverige!

Ska gå ner till mamma nu, och kolla på utröstningen på let's dance som börjar om en stund!
Ha en toppen fredag, njut av helgen!
& tack för att ni läser bloggen, ni är bäst!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0