SKOLAN IDAG :O

KAN NI TRO ATT JAG VAR I SKOLAN IDAG?

Kan knappt tro de själv, och nej jag har inte saknat att vara i skolan men alla kompisar, herregud! stor längtan efter dom och dessutom var det en kort och skön dag, så det passade bra att "testa" om de gick, och det gjorde det utan några "förhinder" ;-)

Snart vidare på tjejkväll, möta upp lite tjejer och sen handla gott till kvällen och sen blir det film, spel och annat skoj. vi ska också beställa god pizza, MUMS!

Ha en toppen fredag, nu är jag på fötterna igen! WIHOOOO!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha ja jag är ju för söt(A)(A)(A)(A)(A)(A)

pusss vi synes ikväll!

2011-01-14 @ 16:18:25
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0