Saknar mina tjejor!♥

Jag saknar mina tjejor! ♥

F*n vad det suger och vara sjuk, speciellt nu när skolan har dragit igång och man vet att alla har det kul, alla är med alla och bara har kul. nu menar inte jag att det är kul i skolan, men att umgås med alla och ha allmänt kul. saknar mina söta vänner, och jag hoppas att jag snart kan komma till skolan igen! dels för att få träffa alla igen och dels för att inte missa så mycket mer.

Jag var hemma hos mimmi igår och hämtade mina läxor, söt som hon är så fixade hon allt med alla lärare så jag fick hem det jag hade missat. det var rätt mycket, men jag är snart klar med allt, känner mig väldigt duktig! typiskt mig att ha bråttom när jag väl får nått att jobba med, då kan vissa saker bli fel, vilket kanske är nackdelen!

Men men, det är som det är.. jag jobbar stenhårt här hemma som dom gör i skolan, I hope ;-)
Sitter på samma ställe som jag har gjort i över en vecka nu, i soffan! det känns skapligt nördigt att jag snart kan alla program som går utantill, alla tider och alla program. känns som om jag snart behöver bli frisk, haha!
Så länge.. Ha en toppen dag och hoppas ni är friska! och ni som är sjuka, krya på er! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0