Nära att gå till skolan, men..

Som rubriken lyder, så va jag nära att gå till skolan idag, men det blev inte så. jag hade gått upp i tid för att fixa mig, och jag var klar i tid, men i sista sekunden så sa kroppen ifrån, och jag är den som verkligen inte lyssnar på kroppen i såna lägen, men den här gången var jag tvungen.. jag kunde inte gå till skolan och må dåligt hela dagen, aldrig! så jag gick upp och la mig..

Hela jag har inte läkt än, det är fortfarande bakterier i kroppen som inte alls vill försvinna, blir tokig på de! men jag hoppas jag snart kan gå till skolan, utan att framförallt behöva svettas och hosta som en galning. jag äter mina mediciner när jag ska, och jag tar de vid vissa tider, då man ska ta det. visst, hostan har jag märkt skillnad på, men jag hostar fortfarande, vilket kanske tyder på att det läker, men anyway.. annars vill jag bli frisk snart, jag orkar inte vara liggandes hemma och vänta på att bli frisk, absolut det tråkigaste som finns och dessutom längtar jag efter mina vänner!

Så vi får se hur det blir imorgon helt enkelt, jag uppdaterar väll antagligen om jag blir hemma (vilket jag tror).
Jag är annars pigg, inge ont i huvudet, ingen feber, *peppar peppar*. (*peppar peppar*=hoppas att de inte kommer tillbaka, haha jag är sån som måste skriva så om jag skriver något sånt, så ni vet.) hann också gå ut med hunden idag, kändes skönt med tanke på att jag har vart ute allt för lite!

Ha en jättemysig tisdagskväll!


Kommentarer
Postat av: mimmi

synd att du inte kom idag :/ KRYA! ♥



sv: saknar er otroligt mycket!!!!

jaa vi får väll de, älskar dig! :)♥

2011-01-11 @ 18:08:48
URL: http://mmaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0