matchen igår slutade..

Kom på att jag inte har berättat om matchen som vi spelade igår, dam-serien!
Vi mötte virsbo, och matchen slutade 6-2 till oss, 2 bortdömda mål som var från bella, dumt, men men.. domarn som dömer!



Det här kom från bella's blogg. man kan inte bli mer än glad, hur gullig är hon inte? ♥
Det är sånt här som får mig att vilja stå, och fortfarande vara goalkeepern i laget!

Ni är sjukt underbara tjejer, ♥ tusen tack för all stöttning igår, vore det inte för er, så vet jag fasen inte hur matchen hade gått.

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Härligt med vinst! :D

Sv; Det är bara bra här :)

2011-01-30 @ 15:37:36
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: MAJZANS

sv; Okej, härligt!

idag så har jag varit och firat min syster och varit ute rätt så mycket :)

har du gjort då? :D

2011-01-30 @ 20:36:39
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0